El Club Gimnasia Rítmica Morvedre rep un homenatge municipal per la Menció Especial en la gala dels Grados de Evolución Deportiva
L'entitat local també manté vigent des de fa una dècada la certificació de Calidad Deportiva – CD 1001 Premium Plus


Des del departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt adequaran l'aforament dels espectacles culturals d'acord amb les noves actualitzacions, és a dir, actualment al 100%. D'acord amb la nova normativa publicada el passat 27 de setembre per part de la Generalitat Valenciana amb les noves mesures Covid, decauen les restriccions en els sectors de: cinema, teatre, auditoris, museus i biblioteques.
Les mesures anunciades ja en vigor, estaran vigents fins al 8 d'octubre, per tant es podran adquirir les entrades per a tots els espectacles compresos entre l'1 i 8 d'octubre, data en què si s'anuncien noves restriccions, s'adaptaran novament els aforaments.
La regidora de Cultura, Asun Moll, explica esta nova forma d'adquisició d'entrades: «Per problemes administratius, és complicat traure les entrades al 100% de tots els espectacles programats, per a després tornar al 75%. Ara mateix posarem a la disposició de la ciutadania totes les entrades dels espais culturals abans del 8 d'octubre, i conforme es vagen marcant períodes i adaptacions, eixiran més entrades».
«Atés que tenim la programació de tardor molt a la vora, traurem les entrades perquè la gent puga anar adquirint els seus seients, però serem cauts i les anirem penjant en la pàgina de servientradas les entrades conforme marquen els terminis de la regulació» continuava Moll.
L'entitat local també manté vigent des de fa una dècada la certificació de Calidad Deportiva – CD 1001 Premium Plus
El cicle reunix cinc concerts entre el 24 i el 31 de març en diferents espais del municipi
Més de 40 agents de diferents cossos i localitats participen en una acció formativa impulsada per l'àrea d'Igualtat amb la col·laboració de la Policia Local