Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La conferència s'impartirà al Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt el dimecres 14 de febrer a partir de les 19 hores
El cicle de conferències sobre la Guerra del Francés que es desenvoluparà al Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt comença este dimecres 14 de febrer a les 19 hores. La primera conferència, en valencià, serà Enric Palos i Navarro: Defensa del patrimoni i inici del conflicte bèl·lic, a càrrec de l'escriptor saguntí Juan Antonio Millón. En ella s'aprofundirà sobre la figura d'este personatge històric que va arribar a ser alcalde de Sagunt en 1804. L'entrada serà lliure fins a completar l'aforament. Esta activitat està inclosa en la programació hivernal de la delegació de Cultura de l’Ajuntament de Sagunt.
La guerra de la independència i el seu entorn històric i social protagonitzen este cicle de conferències organitzades pel Centre Arqueològic Saguntí i el departament de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt. El cicle està conformat per tres conferències. Les dos restants seran els dies 22 i 28 de febrer. A través d'estes conferències es busca recórrer els diferents episodis significatius d'esta batalla en els quals Sagunt i els seus veïns van prendre part.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny