Les Falles a Sagunt acaben amb un balanç positiu i una gran implicació de la comunitat fallera
El dispositiu de neteja de la SAG retira un total de 208 tones de cendres després de la tradicional cremà
Fotografia d'arxiu del mercat interior del Port de Sagunt.El mercat interior del Port de Sagunt ja compta amb els nous equips d'aire condicionat. Ahir, 28 de novembre, va finalitzar la instal·lació d'esta mesura que han reivindicat tant venedors com a clients. En este projecte han treballat tant la regidoria de Comerç i Mercats com la de Manteniment.
Sergio Moreno, delegat de Comerç i Mercats, explica que les reivindicacions sobre l’aire condicionat existixen “des de la passada legislatura”. Després afig que “a pesar que s'hauria d'haver fet abans, este Equip de Govern ha dut a terme la instal·lació, cosa que no va fer el govern anterior i existien els mateixos problemes.”
El regidor continua explicant que “des de la delegació de Comerç i Mercats i des de l'Equip de Govern apostem per la revitalització dels mercats municipals, com així ho arrepleguen els pressupostos de 2018. Ja comptem amb el projecte per a la rehabilitació del mercat interior del Port de Sagunt, consistent en la reparació de la façana, baixants, etc. i la construcció de serveis a l'interior conforme a la normativa vigent”. Moreno afig que la intervenció d’este projecte està valorada en 120.000 € i que l'inici de la licitació de l'obra es preveu per al mes de desembre, de manera que les obres puguen començar durant el primer trimestre de 2018.
A més del projecte anterior, en els pressupostos hi ha 180.000 € per a l'adequació dels mercats interiors de tots dos nuclis amb l'objectiu “d’adaptar-los als nous temps i fer d'ells un espai més atractiu i acollidor, dinamitzant d'esta manera tant els mercats com les zones on estan situats”, finalitzava Moreno.
El dispositiu de neteja de la SAG retira un total de 208 tones de cendres després de la tradicional cremà
El termini per a la presentació d'un màxim de dos projectes per entitat al Gabinet de Promoció del Valencià acaba el pròxim 6 de maig
Serà del 27 de març a l'1 d'abril i la iniciativa pretén posar en valor la importància de la pràctica regular d'exercici físic per a millorar la salut, el benestar i la qualitat de vida