Les Falles a Sagunt acaben amb un balanç positiu i una gran implicació de la comunitat fallera
El dispositiu de neteja de la SAG retira un total de 208 tones de cendres després de la tradicional cremà
Amb este gest es vol conscienciar al mateix temps que es mostra el suport cap a les persones del col·lectiu LGTBIQ+ i el rebuig davant els atacs que moltes persones encara patixen

L'Ajuntament de Sagunt il·luminarà este dimarts, 17 de maig, les façanes del Consistori i de la Tinència d'Alcaldia del Port de Sagunt amb els colors de l'arc de Sant Martí, que representen el moviment LGTBIQ+ amb motiu del Dia Internacional contra la LGTBIfòbia.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha explicat que este gest és «una mostra de conscienciació» sobre el camí que encara «queda per recórrer». Amb això es vol traslladar el suport cap a les persones del col·lectiu així com el rebuig davant els atacs que moltes d'elles encara patixen.
«És cert que hem avançat moltíssim en les últimes dècades i anys, però també que encara hi ha moltes persones que pateixen actes de LGTBIfòbia, homofòbia, lesbofòbia i similars, per això és imprescindible que, com a societat, continuem avançant en la plena inclusió i creant una societat igualitària que tracte a totes les persones per igual», ha manifestat el primer edil.

El dispositiu de neteja de la SAG retira un total de 208 tones de cendres després de la tradicional cremà
El termini per a la presentació d'un màxim de dos projectes per entitat al Gabinet de Promoció del Valencià acaba el pròxim 6 de maig
Serà del 27 de març a l'1 d'abril i la iniciativa pretén posar en valor la importància de la pràctica regular d'exercici físic per a millorar la salut, el benestar i la qualitat de vida