Avancen les obres de la nova depuradora de Sagunt
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
L’alcalde, Darío Moreno, i el regidor d’Indústria, Toni Iborra, han mantingut un encontre amb Eduardo Abad, president de l’associació

L’Ajuntament de Sagunt i la Unió de Professionals i Treballadors Autònoms (UPTA-PV) estudiaran vies de col·laboració «per tal de protegir el teixit empresarial local i impulsar la creació de nous projectes en l’àmbit de l’empresa». L’alcalde del municipi, Darío Moreno, i el regidor d’Indústria, Toni Iborra, han mantingut un encontre amb el president d’UPTA-PV, Eduardo Abad, per a reforçar la col·laboració d’ambdós entitats.
«A banda de convertir-nos en un pol d’atracció de grans inversions empresarials, hem de donar suport i afavorir els projectes empresarials locals. Parlem dels comerços, la restauració o la indústria propia», ha afirmat Moreno. «No podem oblidar-nos de les persones autònomes, que aporten molt a l’economia local. Hem de conéixer la seua realitat i donar resposta», ha conclòs.

El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny
Empar Ríos (Falla El Palleter) i Maria Pozuelo (Falla El Romano) han sigut proclamades com a Fallera Major i Fallera Major Infantil, respectivament, de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS)