L'Ajuntament de Sagunt inicia els treballs per a eliminar l'escaló de les platges d’Almardà, Corinto i Malva-rosa
L'actuació, amb una duració aproximada de 15 dies, millorarà l'accessibilitat i reforçarà la seguretat en el litoral nord durant la temporada de bany
Este matí l’alcalde de Sagunt, Quico Fernández, s’ha reunit amb el vicerector de Participació i Projecció Territorial de la Universitat de València, Jorge Hermosilla, i la degana de la Facultat de Geografia i Història, Ester Alba perquè l’Ajuntament de Sagunt signe un conveni de col·laboració amb la facultat de Geografia i Història de la Universitat de València per a l’elaboració d’un Pla Director que determine els terminis i el full de ruta per a la candidatura de Sagunt a Patrimoni de la Humanitat.