Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La ciutadania pot acumular punts per a obtindre bonificacions en la taxa amb l'ús de la Targeta Verda
La campanya en els mercats del Consorci Palància-Belcaire per a promocionar l'ús dels ecoparcs estarà present este dimecres a Sagunt en la carpa informativa que s'instal·larà en la Glorieta, concretament en el cantó més pròxim a l'Ajuntament, i comptarà amb un equip d'educadors ambientals de 9.30 a 13.30 hores, coincidint amb el mercat de Sagunt. En este consorci també participa l'Ajuntament de Sagunt.
Esta campanya anima la ciutadania a utilitzar els ecoparcs per a depositar els seus residus i recorda que amb la utilització de la Targeta Verda s'acumulen punts per a obtindre bonificacions en la taxa.

La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament