Les Falles a Sagunt acaben amb un balanç positiu i una gran implicació de la comunitat fallera
El dispositiu de neteja de la SAG retira un total de 208 tones de cendres després de la tradicional cremà

La regidora de Medi Ambient, Teresa García, ha mantingut una reunió amb la conselleria d'Agricultura, Medi Ambient, Canvi Climàtic i Desenvolupament Rural per facilitar la tramitació de l'autorització ambiental integrada per a l'empresa Crown, que va a implantar-se a Parc Sagunt. L'objectiu és coordinar tota la tramitació administrativa que correspon a les empreses que volen instal·lar-se en este parc empresarial.
La Generalitat és l'encarregada d'atorgar esta llicència, necessària per a l'activitat de l'empresa Crown. Teresa García ha explicat que Crown “fabrica envasos metàl·lics, i pels dissolvents que utilitza per cobrir les llandes està sotmesa al règim d'autorització ambiental integrada, llicència que no correspon a l'Ajuntament atorgar. Per açò, de la mateixa manera que s'ha treballat des del departament d'Urbanisme i Activitats de forma coordinada dins de l'Ajuntament, ara ampliem esta coordinació també a la part corresponent a la Conselleria”.
La regidora ha declarat que l'Ajuntament busca acompanyar a les inversions que es localitzen a Sagunt perquè tinguen una tramitació administrativa “el més curta possible” i ajustada a allò que demanen i se'ls requereix des de la legalitat corresponent a cada tipus d'activitat que volen implantar.
El dispositiu de neteja de la SAG retira un total de 208 tones de cendres després de la tradicional cremà
El termini per a la presentació d'un màxim de dos projectes per entitat al Gabinet de Promoció del Valencià acaba el pròxim 6 de maig
Serà del 27 de març a l'1 d'abril i la iniciativa pretén posar en valor la importància de la pràctica regular d'exercici físic per a millorar la salut, el benestar i la qualitat de vida