Les Falles a Sagunt acaben amb un balanç positiu i una gran implicació de la comunitat fallera
El dispositiu de neteja de la SAG retira un total de 208 tones de cendres després de la tradicional cremà

La idea és facilitar la matèria primera de l'actor, perquè, respectant la dicció del vers, expresse la seua contemporaneïtat i arribe nítid a l'espectador de hui fent del clàssic una proposta actual. En el repartiment trobem a José Luis Esteban, Yesuf Bazaán, Félix Martín, Minerva Arbués, Francisco Fraguas, Encarni Corrales, Alfonso Palomares i Gonzalo Alonso.
La vida es sueño és vers, és ritme, és expressió existencial, denúncia enfront del poder cruel, reflexió vital. La Polònia que apareix en l'obra és un món opressiu al que veiem un paral·lelisme en determinats àmbits contemporanis, amb les seues pròpies lleis internes, on la violència s'expressa en regles de poder estrictes. Els set actors i la música en directe van a crear eixe món on la pertinença o no al grup marca la possibilitat mateixa de l'existència.

El dispositiu de neteja de la SAG retira un total de 208 tones de cendres després de la tradicional cremà
El termini per a la presentació d'un màxim de dos projectes per entitat al Gabinet de Promoció del Valencià acaba el pròxim 6 de maig
Serà del 27 de març a l'1 d'abril i la iniciativa pretén posar en valor la importància de la pràctica regular d'exercici físic per a millorar la salut, el benestar i la qualitat de vida