Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La I Gal·la de Turisme de Sagunt distingirà les empreses i iniciatives amb major projecció i trajectòria

El novembre vinent serà la primera edició de les distincions a l'excel·lència turística de Sagunt. Un esdeveniment que distingirà les iniciatives amb major projecció i trajectòria turística del municipi. D'esta manera, la delegació de Turisme de Sagunt vol homenatjar totes les empreses, autònoms i emprenedors que han ajudat a posicionar Sagunt com a una de les destinacions turístiques millor valorades de la Comunitat Valenciana. El termini per a inscriure's està obert i es tancarà el pròxim 6 d'octubre.
Com indica la regidora de Turisme, Natalia Antonino: «Estes distincions són un xicotet reconeixement a la gran faena que fa el sector privat de la ciutat en matèria turística, una labor que enriquix la ciutat i que ens fa una destinació atractiva dins juntament amb la història, el patrimoni, la cultura i l'hospitalitat ciutadana».
Trajectòria, innovació, digitalització, turisme accessible i inclusiu, sostenibilitat, són les categories que es guardonaran en esta primera edició. A més, s'entregarà un reconeixement especial entre les empreses adherides a SICTED, l'organisme que vetlla per la qualitat turística dels municipis turístics de la Comunitat Valenciana.
Durant les pròximes setmanes, les empreses o iniciatives turístiques de Sagunt podran presentar la seua candidatura a través d'este formulari. Un jurat format per professionals del turisme serà l'encarregat de seleccionar els guardonats, que seran revelats en la I Gal·la del Turisme de Sagunt, el novembre vinent.
Esta iniciativa és un pas més en la valorització i excel·lència turística de Sagunt a través de les iniciatives privades en tots els àmbits. Una unió entre administració pública i privada, clau per a posicionar Sagunt com a una de les destinacions valencians del segle XXI.
La informació també està disponible en la web de Sagunt Turisme: https://saguntoturismo.com/sagunto/web_php/index.php?contenido=noticia_desc_coconut&id=46&title=i-gala-turismo-sagunto. Per a més informació, es poden consultar les bases: https://saguntoturismo.com/sagunto/gestion/documentos/9493514fe7e463442e93be6c05abbbcc6580bdf4cf70e8fceb5a01bd81c93be6.pdf.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny