Ix a licitació la realització de dos escultures que evoquen la formació professional de l'antiga fàbrica siderúrgica
Es tracta d'un grup escultòric format per un mestre i un aprenent i l'antic edifici de la Escuela de Aprendices
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; i el regidor d'Innovació, Ciència i Universitat; Toni Iborra, participen en la jornada 'Innovació en les administracions locals'

L'Ajuntament de Sagunt ha sigut present hui, 18 d'octubre, en la jornada 'Innovació en les administracions locals' organitzada per Redit i la Conselleria d'Innovació, Indústria, Comerç i Turisme.
El municipi, de la mà de l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha exposat la seua experiència quant a la incorporació de la innovació en la gestió municipal. En esta línia, Moreno ha abordat iniciatives com la incorporació de càmeres que ajuden a recopilar informació útil per a la gestió del trànsit; les experiències de realitat augmentada i ficcions sonores per a conéixer el patrimoni històric i industrial de la ciutat; l'aplicació 'Sagunt en el teu mòbil', que permet a la ciutadania rebre informació de servici i comunicar incidències; o la utilització de drons per a reforçar la vigilància a les platges.
"Volem que la innovació siga l'eix vertebrador d'una ciutat capdavantera en servicis i infraestructures, però també apostem per la innovació per a la cura de les persones, promovent iniciatives que servisquen per a millorar la qualitat de vida de la població", ha expressat Moreno. Per la seua banda, el regidor d'Innovació, Toni Iborra, també present en la jornada, ha expressat que "Sagunt té un important compromís amb la R+D+i, prova d'això és la creació, per primera vegada, d'una regidoria d'Innovació, que, a més treballa estretament amb l'àmbit de la formació i la indústria".

Es tracta d'un grup escultòric format per un mestre i un aprenent i l'antic edifici de la Escuela de Aprendices
La inversió municipal dedicada a la millora i el manteniment d'esta instal·lació esportiva suma un total de 238.046 euros (IVA inclòs)
L'Ajuntament invertix 55.165 euros (IVA inclòs) a través de la SAG per a renovar i ampliar el número d'estos elements decoratius verds