L'Ajuntament de Sagunt reconeix Ángel García, campió d'Europa i d'Espanya de wushu
El jove esportista de 14 anys ha conquistat els campionats europeus i nacionals en diferents disciplines
L'Ajuntament de Sagunt arreplegarà productes de neteja, de protecció individual, ferramentes i aliments sense lactosa ni gluten
L'Ajuntament de Sagunt comunica que reprén la recollida de productes per a donar als municipis afectats per la DANA. Després de la donació massiva del passat cap de setmana, el consistori va paralitzar temporalment la recollida, a petició de les zones afectades, que es trobaven desbordades de subministraments. No obstant això, en este moment, tornen a sol·licitar productes de neteja, equips de protecció individual, ferramentes i aliments sense lactosa ni gluten.
Així, les persones interessades, podran acudir hui, 5 de novembre, als pavellons René Marigil i José Veral, en horari de 18 a 20 hores. Els productes que s'arreplegaran són els següents:
A més, l’Ajuntament de Sagunt està organitzant a aquelles persones interessades a participar voluntàriament en tasques de recollida i empaquetat dels productes, així com la càrrega i descàrrega de camions. Les persones que desitgen rebre informació al respecte, poden unir-se a la comunitat de WhatsApp punxant en este enllaç.

El jove esportista de 14 anys ha conquistat els campionats europeus i nacionals en diferents disciplines
L'Ajuntament ha invertit en esta intervenció 807.191 euros (IVA inclòs), després d'adjudicar l'obra a l'empresa Civicons Construccions Públiques SL
L’Ajuntament de Sagunt organitza este passeig per a reduir l’aïllament social, fomentar l’activitat física i afavorir un envelliment actiu