Sagunt posa en marxa la plantació de 268 nous arbres als seus carrers i avingudes
L'actuació, fruit dels Pressupostos Participatius, permetrà avançar en la renovació de l'arbratge urbà
Serà a les 17.00 hores i la ciutadania podrà seguir-lo en directe a través de YouTube, les xarxes socials i de manera presencial

L'Ajuntament de Sagunt celebrarà este dijous, dia 3, a partir de les 17.00 hores el Ple ordinari de la Corporació Municipal corresponent al mes d'abril en el saló de plens del Consistori.
La sessió la retransmetrà en directe el Gabinet de Comunicació de l'Ajuntament, de manera que la ciutadania, els mitjans de comunicació i les persones interessades la podran seguir a través del canal oficial de YouTube de l'Ajuntament de Sagunt i en les xarxes socials que gestiona el Gabinet: Facebook i X (abans Twitter).
ORDRE DEL DIA DE LA SESSIÓ ORDINÀRIA DEL PLE DE LA CORPORACIÓ DEL DIA TRES D'ABRIL DE DOS MIL VINT-I-CINC
PART PRIMERA: PART RESOLUTÒRIA
SECRETARIA GENERAL:
PATRIMONI:
GESTIÓ TRIBUTÀRIA:
SECRETARIA GENERAL:
SEGONA PART: CONTROL I FISCALITZACIÓ DE L'ACCIÓ DE GOVERN LOCAL
SECRETARIA GENERAL:
INTERVENCIÓ:
PRECS I PREGUNTES
L'actuació, fruit dels Pressupostos Participatius, permetrà avançar en la renovació de l'arbratge urbà
El jove esportista de 14 anys ha conquistat els campionats europeus i nacionals en diferents disciplines
L'Ajuntament ha invertit en esta intervenció 807.191 euros (IVA inclòs), després d'adjudicar l'obra a l'empresa Civicons Construccions Públiques SL