Espectacles de percussió, música i focs artificials il·luminaran i animaran la nit de sant Joan
Les activitats festives es desenvoluparan en la zona marítima del Port de Sagunt a partir de les 22.30 hores
La programació s'estendrà fins al dijous 15 d'agost amb musicals, concerts, orquestres i les tradicionals cucanyes

El nucli del Port de Sagunt va començar anit les seues festes patronals amb el tradicional tro d’avís i la xopà. La Tinència d'Alcaldia va reunir a les seues portes milers de persones que van celebrar l'inici d'unes festes que es prolongaran fins al 15 d'agost. La programació inclou, entre altres esdeveniments, orquestres, musicals i les tradicionals cucanyes.
En l'acte han participat l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; la regidora de Festes i Cultura Popular, Patricia Sánchez; el president de la Federación de Peñas de Puerto de Sagunto, Manel Rubio; així com altres membres de la Corporació Municipal i de la federació de penyes. També han estat presents les Falleres Majors de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS) junt amb altres membres de la federació fallera.


Les activitats festives es desenvoluparan en la zona marítima del Port de Sagunt a partir de les 22.30 hores
Una iniciativa finançada per l’UE que promou l'intercanvi d'experiències i el desenvolupament de solucions innovadores entre ciutats
El diumenge 28 de juny a les 20.30 hores l'Auditori Joaquín Rodrigo