Sagunt a Escena programa la comèdia ‘Original Greek’ en el Teatre Romà
La companyia valenciana Marina Toniovic presenta la seua primera producció el 6 d’agost a les 22.30 hores
La subvenció concedida per la Conselleria d'Educació a l'Ajuntament de Sagunt suposa un increment progressiu i substancial respecte a altres anys

La Generalitat Valenciana ha concedit una subvenció de 322.000 euros a l'Ajuntament de Sagunt destinada al manteniment i la cobertura de despeses del Conservatori Joaquín Rodrigo. La Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació ha assignat està subvenció per a l'exercici 2025, la qual cosa suposa un increment progressiu i substancial respecte a altres anys.
El regidor d'Educació de l'Ajuntament de Sagunt, Raúl Palmero, ha agraït a la Conselleria la concessió d'esta subvenció destinada al funcionament i el manteniment del Conservatori Joaquín Rodrigo.
No obstant això, Raúl Palmero ha afegit que consideren la quantitat assignada “clarament insuficient per a cobrir les necessitats reals” d'este centre que exercix “un paper essencial” en la formació artística de la joventut saguntina, així com en la vida cultural de la ciutat: “Fa anys que reclamem a la Generalitat Valenciana que faça un pas ferm i decidit d'una vegada perquè el Conservatori Joaquín Rodrigo s'integre plenament en la xarxa autonòmica de conservatoris”.
La companyia valenciana Marina Toniovic presenta la seua primera producció el 6 d’agost a les 22.30 hores
Les contractacions continuaran obertes durant les pròximes setmanes a través del portal d’ocupació de l'empresa municipal
Tots dos esportistes locals van obtindre el segon lloc amb l'equip valencià en el Campionat d'Espanya de Seleccions Autonòmiques