La Regidoria de Policia de l'Ajuntament de Sagunt organitza el “Road Show” per a educar en la prevenció d'accidents de trànsit
En la iniciativa han participat al voltant de 400 jóvens
La subvenció concedida per la Conselleria d'Educació a l'Ajuntament de Sagunt suposa un increment progressiu i substancial respecte a altres anys

La Generalitat Valenciana ha concedit una subvenció de 322.000 euros a l'Ajuntament de Sagunt destinada al manteniment i la cobertura de despeses del Conservatori Joaquín Rodrigo. La Conselleria d'Educació, Cultura, Universitats i Ocupació ha assignat està subvenció per a l'exercici 2025, la qual cosa suposa un increment progressiu i substancial respecte a altres anys.
El regidor d'Educació de l'Ajuntament de Sagunt, Raúl Palmero, ha agraït a la Conselleria la concessió d'esta subvenció destinada al funcionament i el manteniment del Conservatori Joaquín Rodrigo.
No obstant això, Raúl Palmero ha afegit que consideren la quantitat assignada “clarament insuficient per a cobrir les necessitats reals” d'este centre que exercix “un paper essencial” en la formació artística de la joventut saguntina, així com en la vida cultural de la ciutat: “Fa anys que reclamem a la Generalitat Valenciana que faça un pas ferm i decidit d'una vegada perquè el Conservatori Joaquín Rodrigo s'integre plenament en la xarxa autonòmica de conservatoris”.
En la iniciativa han participat al voltant de 400 jóvens
L'actuació, amb una inversió total de 11 milions d'euros, està cofinançada per diferents institucions i la Unió Europea i comprén un total de 31 edificis
Estes iniciatives promouen i defensen l'ús del valencià, omplint els carrers de tots dos nuclis d'activitats festives