Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
Tindrà lloc a les 12.00 hores a la porta del Consistori
L'Ajuntament de Sagunt, coincidint amb el Dia de la Ciutat Autònoma de Ceuta, convoca este dimecres, 2 de setembre, una concentració en solidaritat amb Ceuta i amb tots els seus veïns i veïnes davant la greu crisi humanitària, migratòria i social que viu des de fa unes setmanes.
La convocatòria tindrà lloc a les 12.00 hores a la porta del Consistori (carrer Autonomia, 2) i està oberta a tota la ciutadania i associacions que vulguen participar. Durant l'acte es llegirà un manifest institucional en solidaritat amb Ceuta i en defensa dels drets humans i es realitzarà un minut de silenci en record per les persones que van perdre la vida el 30 de juliol.
Sagunt està amb Ceuta, amb la seua gent i amb la defensa dels drets humans.

La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament