La Policia Local de Sagunt participa en una Jornada de Confraternització amb la Unitat Militar d'Emergències en la Base Jaume I de Betera
Al llarg del matí els comandaments policials i militars han compartit experiències, vivències, inquietuds i coneixements, que han servit per a millorar, més si cap, els canals de coordinació i comunicació entre tots dos estaments