Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell

Aigües de Sagunt informa que dijous que ve, dia 11 de febrer de 2021, es realitzarà la reparació d'una avaria en la canonada general de proveïment d'aigua al Port de Sagunt.
Els treballs es realitzaran en horari nocturn, des de les 23 h del dijous fins a les 5 h de la matinada del divendres, amb la finalitat de minimitzar les afeccions a la ciutadania i altres usuaris de la xarxa d'aigua potable, encara que segons indica l'empresa mixta es podrà produir una lleugera baixada generalitzada de la pressió en la zona sud-oest de Port de Sagunt.
Segons ha indicat el regidor delegat d'Aigües, Pepe Gil, «Està previst que les obres no produïsquen cap tall en el subministrament d'aigua potable a la població, encara que sí una possible baixada de pressió en la zona sud-oest de Port de Sagunt. Per aquest motiu, les obres es realitzaran en horari nocturn quan el consum és molt menor”.
Finalment, a causa dels treballs inevitablement es produiran sorolls en la zona d'aquests, que segons han afirmat l'empresa i el regidor es procurarà que siguen els imprescindibles i durant el menor temps possible.
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament