Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Es tracta d'una activitat extraordinària dins del programa 'Alternatura a l'escola' que es va desenvolupar al Grau Vell de Sagunt

La Trobada de Centres d'Educació Especial es va celebrar ahir al Grau Vell de Sagunt amb la participació de prop de 80 persones pertanyents al CEE Albanta, a Socoltie, a l'Aula Oberta de l'IB Maria Moliner i al cicle superior de l'IB de La Laboral. El regidor d'Actvidad Física, Salut i Esports, Javier Timón, també va assistir a esta activitat extraordinària dins del programa 'Alternatura a l'escola' i va tancar l'acte agraint la participació als presents.
Durant esta trobada els participants van tindre la possibilitat de dur a terme activitats de senderisme, educació ambiental, així com una visita guiada a la torre fortificada del Grau Vell.
El programa 'Alternatura a l'escola' va dirigit a la comunitat escolar del municipi. Esta iniciativa utilitza el medi natural per a fomentar la pràctica de l'activitat física a través del coneixement de la muntanya. També és un objectiu prioritari el desenvolupament del concepte de pertinença al grup, de respecte, de col·laboració i d'inclusió. D'altra banda, la mateixa naturalesa permet al professorat una infinitat de recursos didàctics susceptibles de treballar abans, durant i després de les eixides a la muntanya.
En esta edició de 'Alternatura a l'escola' participaran tots els centres escolars de Sagunt, és a dir, els 14 centres d'educació infantil i primària, els 4 centres concertats i els 6 centres d'educació especial i ocupacional.
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny