Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
Entre els dies 12 i 19 de juliol, s'acudirà al Nord del Palància, La Forja, i plaza Noguera

La iniciativa Alcalde de Barri, impulsada pel departament de Participació Ciutadana i l'Alcaldia de l'Ajuntament de Sagunt, ha publicat el calendari de les seues pròximes trobades previstes per a este mes de juliol, reprenent així l'activitat. En total, es visitaran tres zones del municipi, sempre a les 19.00 hores.
Dimarts que ve, 12 de juliol, acudirà al carrer/plaça de les Parretes del barri Nord del Palància; el dilluns 18, ho farà en la plaça Rey Sancho el Fuerte, en el barri de la Forja; l'endemà, el 19, serà el torn de la plaça Noguera. L'assistència, com sempre, és oberta a totes les persones interessades a plantejar els seus suggeriments o dubtes al primer edil.
Atés que les cancel·lacions provocades per les inclemències climàtiques han afectat el calendari previst, s'ha modificat el mateix, retardant diverses reunions, i se celebraran trobades fins i tot en els mesos estivals. A més, s'està intentant compensar les dates perdudes, sempre que el clima i l'agenda ho permeten, organitzant més d'una cita per setmana.
Alcalde de Barri és una idea impulsada pel departament de Participació Ciutadana i l'Alcaldia de l'Ajuntament de Sagunt. La iniciativa consistix en trobades públiques per part de l'alcalde amb associacions ciutadanes, entitats i ciutadania en general, així com amb tota aquella persona que tinga interés a parlar sobre assumptes concrets del barri que es visita en cada ocasió.
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament