Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Un total de 52 persones es van sumar a esta primera ruta organitzada per l'àrea d'Activitat Física, Salut i Esports de l'Ajuntament de Sagunt

La temporada de tardor-hivern d'Alternatura va començar dissabte passat, 21 d'octubre, amb una excursió als Amanaderos de Riodeva en la qual van participar 52 persones. Esta ruta és la primera eixida de les 9 activitats que conformen la programació per als pròxims mesos d'Alternatura, una iniciativa de la regidoria d'Activitat Física Salut i Esports.
Els excursionistes van tindre l'oportunitat de participar en una jornada plena d'emoció i companyonia en un entorn natural terolenc d'una enorme bellesa. En este enclavament natural, situat a la serra de Javalambre, es troba un barranc pel qual descendix el riu Eva, afluent del Guadalaviar, originant grans cascades i salts d'aigua.
El programa d'Alternatura organitza activitats a l'aire lliure a través de l'activitat física i té un compromís amb la promoció d'un estil de vida actiu i saludable. Cal esmentar que la pròxima excursió tindrà lloc el 4 de novembre i consistirà en una visita nocturna al Castell de Castro d'Alfondeguilla.
Per a més informació sobre Alternatura es pot enviar un correu electrònic a alternatura@ayto-sagunto.es. Així mateix, sobre la programació de les excursions de la temporada tardor-hivern i per a reservar places s’ha de consultar el següent enllaç: https://aytosagunto.es/es/ayuntamiento/areas-y-servicios/actividad-fisica-salud-y-deportes/alternatura/.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny