El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Els artistes interpretaran les cançons acompanyats per les seues guitarres

El projecte cultural Barnasants oferirà este divendres, 21 d'abril, a les 20.30 hores un homenatge de 90 minuts a Ovidi Montllor amb música en valencià dirigida a tots els públics en el Centre Cultural Mario Monreal de Sagunt. Esta activitat està organitzada pel departament de Cultura, dins de la seua programació de primavera.
Fa 28 anys que l'artista alcoià Ovidi Montllor ja no està entre nosaltres, però va llegar un repertori de cançons que la nova fornada de cantautors i cantautores nascudes després de l'any 1975 han fet seues, ja siga versionant en viu i en directe alguns dels seus temes més emblemàtics, ja siga reconeixent l'herència i la inspiració que els treballs discogràfics d'Ovidi han suposat per a autors com Cesk Freixas, Xiomara Abello, Gem, Àlex Blat, Pau Alabajos o Meritxell Gené, que pujaran a l'escenari este dissabte sol amb les seues guitarres i les seues veus per retre homenatge a un dels exponents fonamentals de la Cançó.
El projecte cultural Barnasants Cançó d'Autor va nàixer amb l'objectiu de donar impuls a la cançó d'autor, d'encarnar l'esperit i els valors que va representar el moviment de la nova cançó, de donar-la a conéixer als més jóvens de manera que constituïsca un pont de comunicació amb les generacions anteriors i fomentar la seua transmissió i escolta.
Les entrades, que tenen un cost de 7 euros, es poden adquirir en: https://www.servientradas.com/espectaculo/AYUNTAMIENTO_DE_SAGUNTO/3/homenatge-a-ovidi-montllor.html
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+