Revelats els negocis finalistes de les IV Distincions a l'Excel·lència Turística 'El somriure més bonic de Sagunt'
La Gala del Turisme se celebra el pròxim dimecres 18 de novembre en el Museu Industrial i de la Memòria Obrera del Port de Sagunt

La delegació de Cultura ha programat per al divendres 7 de febrer, l'espectacle teatral Gag Movie, de la companyia Yllana. L'obra de teatre ensenya a l'audiència com es fa, viu i gaudix del cinema, tot això, en una projecció de més de 300 fotogrames per segon en una funció de 90 minuts. Començarà a les 21.30 hores a la Casa Municipal de Cultura del Port de Sagunt.
L'obra Gag Movie és la història de quatre personatges atrapats en el temps i en els confins estrets d'un sol fotograma. El grup d'artistes cineastes irromp en escena per art de màgia i emprenen un divertidíssim viatge amb els espectadors per alguns dels moments més iconogràfics del seté art. Així que, amb humor i enginy, no sols ens mostraran en directe com és el cinema, sinó com es fa, com es viu i, sobretot, com es gaudix.
En Gag Movie el seté art es troba amb el teatre per a formar junts el huité art, o potser el nové, o el dècim. Però siga com siga el número, és un art divertit i vertiginós que passarà per davant dels nostres ulls a més de 300 fotogrames per segon, tal com indica la companyia.
Este espectacle teatral, de 2018, està dirigit per la companyia de teatre Yllana, que està composta per Juan Francisco Ramos, Marcos Ottone, David Ottone, Joseph O’Curneen i Fidel Fernández.
La funció està dirigida a tots els públics i té un preu de 7 euros. La venda anticipada de les entrades podrà fer-se en Internet, a través del lloc web www.servientradas.com o telefonant al 902 010 284.
La Gala del Turisme se celebra el pròxim dimecres 18 de novembre en el Museu Industrial i de la Memòria Obrera del Port de Sagunt
El Ple Municipal també insta les administracions competents a estudiar, projectar i executar una connexió directa i funcional amb el bypass que millore els accessos a Parc Sagunt I i II
Este reconeixement recorda Mariano Agustí Ferres i Joaquín Villalba Pascual, guàrdies municipals que van treballar en esta institució pública