Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell

El dimecres 19 de juliol tindrà lloc la primera de les obres de Sagunt a Escena 2017 que acollirà el Teatre Romà de Sagunt. Esta serà l'obra teatral De Sukei a Naima, de la companyia La Independent en col·laboració amb l’Institut Valencià de Cultura.
Es tracta d'una obra ambientada en el segle XVII i que parla de la identitat i la cultura del poble morisc, centrant-se en tres generacions de dones i en com viuen temes com la migració, la integració i el perdó.
L'obra, basada en la novel·la de Gemma Miralles i dirigida per Cristina Lügstenmann començarà a les 22.30 h. Les entrades van eixir a la venda el passat 12 de juliol, esgotant-se ràpidament les situades en la cávea A. Per a aquells que desitgen gaudir de l'obra, la venda segueix habilitada tant de forma online a través de les plataformes atrapalo.com i entradas.com des de 7,5 euros més despeses de gestió i de forma física al Teatre Rialto de València o en el propi Ajuntament de Sagunt. Recordar que existeixen descomptes del 25% per a les persones que presenten la targeta del major, el Carnet Jove, el Carnet Universitari o la targeta DARDE i del 30% per a les quals tinguen la Targeta +Cultura.
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament