Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'exposició es podrà visitar del 6 al 30 de marzo, de dilluns a divendres de 9 a 21 horas
![]()
L'exposició Tres fotógrafos, tres miradas, elaborada per membres del Grup Fotogràfic ARSE, s'inaugurarà demà, 6 de març, a les 18 hores en el Centre Cultural Mario Monreal (c/ Roma, 9, Sagunt). Esta activitat està inclosa en la programació hivernal de la delegació de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt.
El públic podrà visitar l'exposició fins al 30 de març de dilluns a divendres de 9 a 21 hores. L'exposició és de fotografies de Manuel Díaz, Pedro Díaz i Javier Martorell.
![]()
La part elaborada per Manuel Díaz traslladarà els visitants a ‘Islàndia paisatges de foc i gel’, que és una col·lecció de paisatges realitzats a Islàndia, una terra on estos elements són els protagonistes. La part de Pedro Díaz mostrarà el seu treball sobre el Canadà, ensenyant una col·lecció de fotografies de carrer de zones rurals i de ciutats visitades. Finalment, la part de Javier Martorell mostrarà la seua obra anomenada ‘Els nostres carrers’, una sèrie de fotografies dedicades a la ciutat de València.
![]()
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny