El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles

El cicle ‘Cinema paròdia’, que promou la delegació de Cultura de l'Ajuntament de Sagunt, continua amb Scary Movie 5. La projecció de la pel·lícula serà este pròxim diumenge 26 de març a les 19 hores al Centre Cultural Mario Monreal (C/Roma, nº 9).
Es tracta d'una pel·lícula doblada en valencià no recomanada per a menors de 16 anys. El film narra la història de Dan i Jody, una parella feliçment casada que comença a observar alguns fenòmens estranys en la seua casa després de tornar de l'hospital amb el seu bebé, Aiden. Però quan el caos s'apodera del treball de Jody com a ballarina de ballet i de la carrera de Dan com a investigador de micos, la parella descobreix que està sent assetjada per una presència demoníaca. Junts, amb l'ajuda d'experts qualificats i de nombroses càmeres, intentaran desfer-se del malèfic ser abans que siga massa tard.
L'entrada és gratuïta per a tots els assistents, però l'aforament serà limitat.
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+