Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell

El Consell de Benestar animal de Sagunt, ha celebrat la primera reunió . La Presidenta, María Giménez, va fer una breu introducció explicant el motiu, abast i objectius del Consell, tots encaminats a aconseguir el benestar dels animals considerats de companyia del nostre municipi, així com el bon enteniment i convivència entre els ciutadans.
En el Consell es van arribar a prendre acords tendents a la protecció i regularització de les colònies felinas del nostre municipi, així com accions encaminades a la difusió dels seus objectius i a la presència en les nostres institucions.
Els membres que van participar van ser:
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament