Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Rocío Luna actuarà este divendres als jardins del Centre Cívic després de conquistar la Lámpara Minera en el Festival Internacional Cante de las Minas

Este divendres 8 de setembre a les 22 hores tindrà lloc l'actuació de Rocío Luna, guanyadora del Festival Internacional Cante de las Minas 2023, als jardins del Centre Cívic Antic Sanatori. Este espectacle de flamenc és gratuït, té una duració de 90 minuts i en la seua organització col·labora l'Asociación Flamenco en Sagunto.
Entre ‘olés’ i aplaudiments, la cantaora Rocío Crespillo Luna, coneguda com a Rocío Luna, va conquistar al públic de La Unión (Múrcia) en una nit que l'assenyalava com a possible guanyadora del màxim premi al cante flamenc del Festival Internacional del Cante de las Minas, i així va ser. La seua interpretació de mineres, cartagenera, siguiriya i granaína i mitjana granaína la va posicionar com la cantaora més completa i, per tant, com a mereixedora de la ‘Lámpara Minera’; un guardó que va recollir de les mans del president de la Fundación Cante de las Minas, Joaquín Zapata, i el cantaor Miguel Poveda, que complia el seu somni de celebrar el 30 aniversari del seu èxit en La Unión, veient en els ulls de la nova guanyadora la mateixa emoció que ell va sentir en guanyar.
La regidora de cultura, Ana María Quesada, s'ha mostrat orgullosa que Sagunt aculla un festival amb tanta repercussió i importància en el món del flamenc: «En aqueix lloc tan especial i màgic com són els jardins del Centre Cívic podrem gaudir del millor flamenc que tenim al nostre país. En este cas, ens va acompanyar la guanyadora de la ' Lámpara Minera’, Roció Luna, que segur que la gaudirem tant o més com gaudim ja les proves selectives que també van tindre molt bon nivell».
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny