El Centre d'Interpretació de la Cultura Mediterrània i del Port Arse-Saguntum ja és una realitat
El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
La banda saguntina de rock alternatiu Eterna serà la telonera del vocalista de Stravaganzza

El cantant de heavy metal Leo Jiménez actuarà en el Casal Jove del Port de Sagunt el pròxim 13 de maig a les 19 hores. El grup de rock local Eterna actuarà com a teloner en este concert gratuït organitzat pel departament de Joventut i Infància.
Leo Jiménez és un músic madrileny amb una dilatada trajectòria dins del heavy metal peninsular, el seu últim treball en solitari va ser publicat en 2019 davall el títol de Mesías. Durant la seua etapa com a vocalista de Saratoga va aconseguir actuar en Las Ventas al costat de Mägo de Oz per a 20.000 persones i vendre més de 18.000 còpies del disc El clan de la lucha (2004). Actualment, Leo Jiménez compagina el seu paper com a cantant de la formació de heavy metal gòtic Stravaganzza amb la seua carrera en solitari.
Un dels músics que acompanyarà Leo Jiménez en el concert del Casal Jove és Cristian Juárez de Dawn of Extinction, guitarrista i vocalista d'este grup local que va guanyar el Morvedre Rock 2017. Pel que respecta al grup teloner, cal esmentar que Eterna és un grup format per Manu Montesinos (cantant), Pablo Veen (baixista), Jorge Grimaldos (bateria) i Dani Galdrán (guitarra), que ha publicat el seu primer àlbum recentment: Matando a mis demonios.
Tot i que l'accés a l'actuació musical és gratuït, si estàs interessat o interessada a assistir-hi has de reservar la teua localitat a través de www.notikumi.com des del 3 de maig, a partir de les 12 hores fins al dia 10 del mateix mes.

El complex fortificat del Grau Vell alberga este espai que recorre l'evolució del lloc al llarg dels segles
Part de l'actuació per a optimitzar el servei de recollida s'emmarca en el Pla Territorial de Sostenibilitat Turística i està cofinançada amb els fons Next Generation de la Unió Europea
La Regidoria de Polítiques LGTBIQ+ de l'Ajuntament de Sagunt ha presentat la programació organitzada amb motiu del Dia Internacional de l'Orgull LGTBIQ+