Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell


Foto guanyadora del concurs
L'acte de lliurament del premi, consistent en una nit d'hotel per a dues persones i un desdejuni romàntic en l'hotel NH de Port de Sagunt, s'ha celebrat en el mateix establiment, que és col·laborador d'aquest concurs.
A aquest primer concurs, la durada del qual ha sigut de tres setmanes, es van presentar trenta fotografies, en la seua majoria procedents de la Comunitat Valenciana, però també de Madrid i Portugal. Cal destacar que s'han emès un total de 728 vots i, entre les 10 fotos més votades, la mateixa eina Easypromos ha realitzat un sorteig aleatori i ha resultat guanyadora la imatge d'Edu Vázquez, que apareix de portada en el Facebook Tourist Info Sagunt i Port.
Aquesta iniciativa forma part dels concursos que es van a dur a terme després que el Facebook de la delegació de Turisme de l'Ajuntament de Sagunt guanyara el primer premi de Tourist Info en les Jornades Social i Mitjana de la Diputació de València.
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament