Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
El dimecres 9 d'agost, a les 20:30 hores, tindrà lloc la representació teatral El verí del teatre en el Centre Cultural Mario Monreal. L'espectacle, amb un preu de 7 euros, forma part de la programació del festival Sagunt a Escena i s'emmarca en la secció Off Romà. L'obra és en valencià.
La representació teatral, dirigida per Joan Peris, és una versió de l'obra més traduïda i editada del dramaturg valencià Rodolf Sirera. Es tracta d'un thiller psicològic que va ser escrit originalment per a dos actors, però en este muntatge està interpretat per dues reconegudes actrius valencianes, Pilar Almeria i Cristina García.
En El verí del teatre, Rodolf Sirera reflexiona sobre l'art i la vida, la ficció i la veritat, la llibertat de l'artista o la seua submissió al poder. La trama discorre en el París de finals del segle XVIII, on Gabrielle de Beaumont, actriu de moda, és convidada per una marquesa al seu palau. Prompte comprovarà que tot és un parany per a sotmetre-la a un cruel experiment.

La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament