Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La intervenció es va paralitzar en 2021, després de les obres efectuades per la Direcció General de ports, aeroports i costes
Foto d'arxiu.
El Ple de la Corporació municipal de Sagunt ha aprovat en l'últim ple ordinari, que va tindre lloc ahir, realitzar l'encàrrec d'un projecte per al delta del Palància, en el qual es recollirà una proposta oberta per als més de 160.000 m² que són de la seua competència. A més, el projecte serà traslladat als grups de l'oposició perquè realitzen les propostes que consideren oportunes i es desenvoluparà amb les consultes oportunes davant la Confederació Hidrogràfica del Xúquer i altres administracions en cas necessari. La partida econòmica requerida per a la redacció del projecte vindrà de les oportunes modificacions extraordinàries de crèdit, del saldo positiu del 2023, o en última instància es consignarà en el pressupost del 2025.
Esta moció va ser presentada pel portaveu d'IP, Manuel González, i aprovada per unanimitat.

L'Ajuntament de Sagunt va obtindre les competències de la cura i manteniment del delta del Palància, després de la recepció de les obres que va executar la Confederació Hidrogràfica del Xúquer. Després d'això, va ser la Direcció General de ports, aeroports i costes, qui va anunciar unes obres en 2021, per valor de 509.453 euros, en 4.700 m² dels 160.000 m² que són competència de l'Ajuntament de Sagunt. El mes d'octubre passat, l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, en una reunió mantinguda amb el director general, va assegurar que el projecte continuava avant, no obstant això, en la comissió d'urbanisme del passat 14 de març, es va informar que eixe projecte havia decaigut.
En el ple ordinari de maig de 2022, IP va presentar una moció sobre el delta del Palància, que va ser aprovada pel ple de l'Ajuntament. La proposta d'acord era la següent:
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny