Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Estarà obert fins al 18 de desembre i cada persona o club només pot presentar-se a una categoria
El termini per a presentar candidatures de cara a la XXII edició de la Gala de l'Esport es va obrir el passat 20 de novembre i estarà en este estat fins al dilluns 18 de desembre. Cada persona o club només podrà presentar la seua candidatura en una de totes les categories i la Comissió de la Gala de l'Esport avaluarà totes les candidatures presentades a temps i triarà les premiades. La Comissió Organitzadora estarà formada per un representant de cada grup polític del consistori, i presidida pel regidor d'Activitat Física, Salut i Esports, Javier Timón.
Les categories dels premis d'enguany són: Millor Esportista Femenina, Millor Esportista Masculí, Millor Entitat Esportiva Local. A més, s'atorgaran les mencions especials: Guardó al Foment Esportiu, Guardó a l'Afany de Superació, Guardó Dorsal 261 al Reconeixement de la Visibilitat de l'Esport Femení, Guardó a l'Esportista Novell, Guardó al Mèrit Esportiu Més Destacat de la Comarca, Guardó al Reconeixement de la Trajectòria Esportiva i Guardó Valors Humans. Estes mencions poden quedar desertes si així ho considera la Comissió Organitzadora de la Gala.
D'altra banda, es concediran reconeixements a les entitats esportives que celebrene el seu 25, 50, 75 o 100 aniversari pel desenvolupament de la seua labor com a club esportiu.
Si coneix algun o alguna esportista o club que meresca un dels premis d'esta edició, pot presentar la seua candidatura enviant un correu a galadeporte@aytosagunto.es amb el nom proposat, categoria a la qual es presenta, justificació i dades de contacte.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny