Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
Una activitat amb un taller d'elaboració de pataquetes creatives, amb un concurs on cada creació tindrà la seua distinció i amb una sessió de jocs

Des del departament de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt se sumen a l'èxit de Dijous de Berenar en el nucli de Sagunt, una llarga tradició saguntina lligada als mesos de gener i febrer després de la celebració de Sant Antoni que en els últims anys s'ha recuperat amb molta força a la nostra ciutat. Es tracta d'una tradició que promou trobades i conveniència, alguna cosa que està també dins dels objectius del departament.
Els Dijous de Berenar al Casal és una activitat amb un taller d'elaboració de pataquetes creatives, amb un concurs on cada creació tindrà la seua distinció i amb una sessió de jocs. Hi haurà quatre monitores per a tota l'activitat i cada menor passarà pel taller i pels jocs.
El taller comptarà amb dues dates, el 9 amb creacions salades i el 16 amb creacions dolces, perquè així si algú desitja participar en les dues sessions no repetisca format. La proposta ha tingut ja un gran acolliment, ja que en el moment de difondre la iniciativa s'han omplit de seguida les places.
Així mateix, des de Joventut i Infància s'ha consultat a les famílies per a adaptar el taller a menors amb intoleràncies o celiaquia, perquè tothom puga participar.
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament