Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell

Els Ludi Saguntini han rebut este matí la visita de representants de la Conselleria d’Educació. L'alcalde de Sagunt, Quico Fernández, i el regidor d'Educació i Cultura, José Manuel Tarazona, han rebut a la cap de servei de la Subdirecció General de Formació del Professorat, Vicenta Doménech Pons; el subdirector general de Formació del Professorat de la Secretaria Autonòmica d'Educació i Investigació, Pedro Sigler; l'assessora tècnica del SFP, María José Coromina; i el director del CEFIRE de Sagunt, Vicent Lorenzo.
José Manuel Tarazona ha declarat que “creiem que el centre de l'educació és l'alumne, però sobretot el professorat. Sense una bona formació del professorat res té sentit. Des del CEFIRE de Sagunt hem tret un taller dels SPATIA, els tallers de cultura clàssica que l'alumnat ensenya a altres companys”.
“Els Ludi estan formats per voluntaris, monitors, alumnat i, sobretot, per professorat. Pensem que el professorat ha de ser el motor de la seua aula i dinamitzar l'alumnat perquè aprenga i estime l'estudi”, ha destacat Tarazona.



La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament