Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La regidoria del Gabinet de Promoció del Valencià busca promoure l'ús del valencià entre els més menuts en una activitat característica de les festes nadalenques

El departament del Gabinet de Promoció del Valencià de l'Ajuntament de Sagunt ha editat com ja és tradició, en col·laboració amb altres ajuntaments valencians, la clàssica Carta als Reis d'Orient.
Es tracta d'una edició de disseny atractiu i actual que, any rere any, és una delícia per als xiquets i xiquetes de tota la ciutat. Com en els últims anys, les cartes es distribuiran en les parades dels mercats de Nadal i en els mercats municipals. La carta inclou en la part interior dibuixos amb vocabulari bàsic en valencià i un espai perquè els xiquets i les xiquetes facen les seues peticions personals a Melcior, Gaspar i Baltasar, però també inclou uns apartats més solidaris amb bons desitjos i millores per a la ciutat i per al món.
La regidora del Gabinet de Promoció del Valencià, Patricia Sánchez, ha declarat: «Ens complau anunciar el llançament d'una nova carta dissenyada amb diversos punts i molt didàctica. Amb esta carta, els xiquets i les xiquetes podran escriure els seus desitjos i alhora, per l'enfocament que té la carta, pensar més enllà dels joguets que demanen i poder parar atenció a altres aspectes molt importants per al món que vivim. Com no podia ser d'una altra forma, amb esta carta als Reis també promocionem l'ús de la nostra llengua, perquè tots i totes continuem fent ús des de la normalitat».

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny