Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La pel·lícula és un compte arrere de tres personatges amb tres històries entrellaçades que tracten de mantindre's a flotació i sobreviure a 24 hores clau que poden canviar per sempre el curs de les seues vides
L'Associació Cultural Nautilus, en col·laboració amb l'Àrea d'Igualtat de l'Ajuntament de Sagunt i dins de la programació per a commemorar el 8 de Març, projectarà hui, dilluns 11 de març, a les 18:30 hores En los márgenes, una pel·lícula dramàtica dirigida en 2022 per l'actor i director teatral argentino-espanyol Juan Diego Botto.
Este llargmetratge, que està protagonitzat per Penélope Cruz, Luis Tosar, Adelfa Calvo i Christian Checa, narra el drama dels desnonaments durant la crisi de 2008 i la resistència col·lectiva de les famílies a través de la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca. La pel·lícula és un compte arrere de tres personatges amb tres històries entrellaçades que tracten de mantindre's a flotació i sobreviure a 24 hores clau que poden canviar per sempre el curs de les seues vides. Tres històries on la fragilitat econòmica és hàbilment retratada en conjunció amb la importància dels vincles afectius i la força política del llaç social.
La pel·lícula explora l'efecte que una situació d'estrés econòmic té sobre les relacions personals i com l'afecte i la solidaritat poden ser un motor per a tirar avant. Un emocionant viatge a contrarellotge en els marges d'una gran ciutat. En la pel·lícula es veu la cara més ombrívola de Madrid, però podria ser la de qualsevol altra ciutat: desallotjaments cruents, indiferència per part de l'Estat, desesperació, però també, la importància de l'organització del Moviment per un Habitatge Digne, que funciona com un espai de contenció i una xarxa comunitària generant informació per mitjà d'assemblees sobre els drets que els ciutadans tenen per a evitar quedar empantanats en els abusius manejos dels bancs.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny