Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El Teatre de Begoña va albergar ahir la taula redona 'Transicions i Memòria'

Les II Jornades de Memòria Històrica i Democràtica de l'Ajuntament de Sagunt 'Espanya i Xile. La història que van fer els pobles' acaben esta vesprada amb l'emissió del documental Salvador Allende, dirigit per Patricio Guzmán, que seguix la vida del president xilé des de la seua infància fins a la seua mort. Este acte que tancarà les jornades començarà a les 19 hores al Casal Jove del Port de Sagunt.
D'altra banda, ahir va tindre lloc, al Teatre de Begoña, una taula redona titulada 'Transicions i Memòria', en la qual van participar l'ex jutge Baltasar Garzón, l'exdiputat en les Corts, Vicent Garcés, i el regidor de Memòria Històrica i Democràtica de l'Ajuntament de Sagunt, Roberto Rovira. En este esdeveniment estigueren presents també altres membres de l’equip de govern.

Estes jornades, que s'estan desenvolupant en el municipi des del passat 5 de desembre i estan organitzades per la regidoria de Memòria Històrica i Democràtica, coincidixen amb el 50 aniversari del colp d'estat de Xile i la mort del president Salvador Allende. Els actes van començar amb la inauguració de les jornades i la posterior presentació del cens de plaques d'habitatge de simbologia franquista en el municipi. A més, també s'ha dut a terme la presentació del llibre Salvador Allende biografía política, semblanza humana, de Mario Amorós (editorial Capitán Swing).


La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny