Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
Esta activitat de reforç escolar està destinada a xiquets, xiquetes i joves des de 4t de primària a 2n de l'ESO

El Casal Jove de Sagunt, recentment inaugurat i cofinançat pel fons FEDER de la Unió Europea, estrena Brain Up!, la nova activitat de reforç escolar que es duu a terme des de la regidoria de Joventut i Infància de l'Ajuntament de Sagunt.
Des de Brain Up! es faran deures, es donarà suport a aquelles assignatures que siguen necessàries, es proporcionaran i treballaran diferents tècniques d'estudi, animació lectora, destreses artístiques, etc.
Este grup de reforç escolar tindrà lloc en el Casal Jove de Sagunt tots els dimarts de 17.30 a 19.30 per a les xiquetes i xiquets de 4t, 5é i 6é de primària i joves de 1r i 2n de l'ESO.
Per a poder realitzar esta activitat gratuïta és necessari inscriure's a través de la plataforma d’inscripció online finas al 2 de maig.
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament