Al voltant d'un centenar de ciclistes participen este diumenge 20 de setembre en la Marcha MTB Morvedre
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell



Durant estos dies també va tindre lloc un taller de consum per a introduir-los en el consum responsable i en els aliments ecològics i de proximitat, com a prèvia al taller de cuina ecològica, amb receptes de productes d'horta ecològica i respectuoses amb el medi ambient. Els jóvens també van participar en una excursió a cavall i en una visita a l'Albufera, partint del port de Catarroja per muntar amb barca tradicional i coneixent el projecte de restauració d'aiguamolls que Acció Ecologista Agró manté en l'Albufera.
Pel que respecta al Campus Gamer, desenvolupat als matins en paral·lel a la Setmana Gamer de les vesprades, els adolescents han pogut xarrar amb el CEO de Ramboot Team, un equip professional de eSports, a més de disfrutar d'una classe pràctica amb ZEONT, jugador professional de Fortnite de la Lliga Nacional. Durant els matins també van participar en un taller de creació de videojocs impartit per l'UJI així com un taller de cosplay o de Make Up professional. Quant a ixides, el grup va viatjar al Karting Racing Dakart València on han realitzat carreres de karts i realitat virtual.
La XXIV edició d'esta prova esportiva començarà a la plaça Cronista Chabret a les 9 hores i el recorregut suma 41 km amb 800 m de desnivell
La primera activitat serà la proposta teatral Patis i Terrasses, que es durà a terme al centre històric de Sagunt
Actualment, hi ha 6 estacions en servici i 4 estan instal·lades i es posaran en funcionament pròximament