Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
En l'acte institucional, s'ha fet lliurament d'una placa commemorativa al comerç local amb major trajectòria que hi ha registrat, el Forn La Melica
Al saló de plens de l'Ajuntament de Sagunt s'ha celebrat hui, 25 d'octubre, el Dia del Comerç Local que en el seu moment va determinar la Conselleria. A l'acte han assistit l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno; la regidora de Comerç i Mercats, Natalia Antonino; així com els representants de les diverses associacions de comerciants de la localitat. Així mateix, s'ha fet lliurament al Forn La Melica de Sagunt d'una placa commemorativa per la trajectòria més antiga que hi ha en comerç local concorde als registres municipals.

Sobre el comerç local, Natalia Antonino ha fet una crida a la ciutadania «perquè isca al carrer, passege als carrers i, sobretot, consumisquen als establiments i als comerços que tenim a la nostra ciutat». A més, ha afegit: «Tenim establiments de tota classe, pròxims a nosaltres, sense necessitat de desplaçar-nos a grans recorreguts».
La regidora de Comerç i Mercats ha aprofitat per a felicitar els i les comerciants «per la seua fortalesa, la seua lluita diària, que no és poca, i la seua dedicació». Ha assenyalat també que el comerç local no és només un mitjà de vida, sinó que és vida dins del municipi.

La regidora delegada ha aprofitat l'acte per a informar sobre els altres actes que es duran a terme durant el dia. En la Tinència d'Alcaldia del Port de Sagunt, a les 16 hores, es llegirà un manifest en favor del foment del comerç local. I «també estan els premis FACOSA», ha apuntat.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny