Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'esdeveniment musical gratuït tindrà lloc dissabte que ve en la Gerència a les 12 hores

L'Ajuntament de Sagunt ha organitzat un esdeveniment musical gratuït, amb l'actuació del grup Replay, a través de la delegació de l’EDUSI JOIN SAGUNT (Estratègia de Desenvolupament Urbà Sostenible i Integrat) com a tancament de les principals inversions realitzades en diferents àmbits cofinançades al 50% pel fons FEDER de la Unió Europea. L'actuació tindrà lloc en la Gerència a partir de les 12 hores.
Esta formació de 5 músics realitzarà un viatge al passat amb la interpretació de temes que van marcar la dècada dels 80 enllaçant les cançons amb històries i temes curts de sèries, pel·lícules i dibuixos que van triomfar en eixa època. Estos temes seran de La Unión, Danza Invisible, Loquillo, Los Secretos, Hombres G, La Guardia…
L'Estratègia de Desenvolupament Urbà Sostenible i Integrat JOIN SAGUNT ha permés realitzar diverses inversions que milloren significativament diferents àmbits de la ciutat i afigen un plus a la qualitat de vida de la ciutadania. Com a exemples poden citar-se l'adequació de la ciutat jardí de l'antiga Gerència d’AHM per a la seua obertura el pròxim 16 de desembre com a parc públic urbà; la creació d'una senda ciclopedestre i la millora ambiental del llit del riu Palància al seu pas pel nucli històric de Sagunt; el nou Casal Jove de Sagunt; la modernització de l'administració electrònica o les actuacions per a convertir Sagunt en una Smart City, a més d'altres inversions que estan en desenvolupament i finalitzaran pròximament.
Natalia Antonino ha afirmat que amb esta iniciativa «l’Ajuntament de Sagunt convida la ciutat a participar en este esdeveniment que, no sols promet ser una experiència musical excepcional, sinó també un moment d'unió i gaudi en el cor de la ciutat. Este projecte és un reflex del compromís continu de Sagunt amb la millora constant i la creació d'un entorn inclusiu i versàtil per a totes les persones que ha comptat amb l'ajuda del fons FEDER».

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny