Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'alcalde de Sagunt ha entregat una placa commemorativa a cadascuna de les set persones que s'han jubilat

L'Ajuntament de Sagunt ha homenatjat este matí als 7 treballadors jubilats d'enguany en la Via del Pòrtic. Com és tradició, el Consistori ha celebrat un acte dedicat a aquelles persones que han emprat part de la seua vida laboral a prestar servei a la ciutadania saguntina.
L'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, ha entregat una placa commemorativa a les persones que s'han jubilat en 2023: Dolores Albiach Pérez, del departament de Serveis Generals; Rosa Benito Llatas, de la regidoria d'Activitat Física, Salut i Esports: María Ángeles Clemente Hermosilla, de la delegació de Sanitat i Consum; Juan Ramón Edo Pellicer i Amparo Soria Calabuig, que han treballat a l'àrea de Tresoreria; i, finalment, Juan Marchan Ballesta i Mario Vicente Calza, de la Policia Local.
Darío Moreno ha reconegut la labor dels funcionaris jubilats: «Tot el que fem té un impacte en la vida de les persones d'esta ciutat». Així mateix, ha indicat: «En dies com este crec que han de ser dies no sols d'agraïment cap a particularment els set que hui retrem homenatge per tota una vida dedicada a l'Ajuntament de Sagunt, sinó també a la labor que en general fa l'Ajuntament», i ha concretat: «Perquè, encara que es tracte del pagament d'una factura o de la gestió de nòmines, d'aspectes que moltes vegades miren per a dins, la realitat és que tot forma part d'eixe gran engranatge que ens permet que esta ciutat es moga i esta ciutat siga un referent».
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny