Revelats els negocis finalistes de les IV Distincions a l'Excel·lència Turística 'El somriure més bonic de Sagunt'
La Gala del Turisme se celebra el pròxim dimecres 18 de novembre en el Museu Industrial i de la Memòria Obrera del Port de Sagunt

L'Ajuntament de Sagunt i Acció Ecologista Agró han signat un nou conveni de col·laboració per a la realització d'activitats de sensibilització mediambiental com el dia escolar de l'arbre, el voluntariat de la Colla Verda i el programa d'educació en centres de secundària Participa. En virtut d'este conveni, el Consistori subvencionarà l'associació amb 30.000 euros enguany per a dur a terme les esmentades iniciatives.
El conveni l’han signat l'alcalde de Sagunt, Quico Fernández, i el president de l'associació Acció Ecologista Agró, Jorge Mateos. En l'acte també han estat presents altres components de l'associació ecologista, com Sara Aunés.
La celebració del dia escolar de l'arbre és una activitat dirigida als alumnes de cinqué de primària de tots els col·legis del municipi. L'activitat té dos parts, d'una banda, un taller teòric sobre la importància de la vegetació i, d’altra, la plantació en el pati de l'escola o alguna zona verda propera. Els objectius són: sensibilitzar els alumnes sobre la importància de la vegetació i, al mateix temps, que s'impliquen en la cura de les plantes de forma activa.
El programa Participa està dirigit als alumnes d'educació secundària dels instituts d'educació secundària obligatòria de la localitat. L'objectiu del projecte és formar-los en la participació ambiental mitjançant el coneixement d'un espai natural del municipi. L'activitat està composta per tres tallers, dividits en tres sessions: una sessió teòrica i dos pràctiques en un espai natural i en l'aula.
La Gala del Turisme se celebra el pròxim dimecres 18 de novembre en el Museu Industrial i de la Memòria Obrera del Port de Sagunt
El Ple Municipal també insta les administracions competents a estudiar, projectar i executar una connexió directa i funcional amb el bypass que millore els accessos a Parc Sagunt I i II
Este reconeixement recorda Mariano Agustí Ferres i Joaquín Villalba Pascual, guàrdies municipals que van treballar en esta institució pública