Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
La regidora de Serveis Socials, Nuria Afra Carbó, ha agraït a totes les persones que s'han involucrat en esta situació

La regidoria de Serveis Socials de l'Ajuntament de Sagunt ha promogut una recollida d'aliments entre les empreses del municipi per a fer front a la situació puntual de desproveïment en la qual es trobava el Centre Solidari d'Aliments.
La regidora de Serveis Socials, Nuria Carbó, ha agraït «el suport rebut per les empreses AGC i Iberiapack, que han demostrat un enorme compromís amb les persones en situació de vulnerabilitat». Així mateix, la regidora ha explicat: «La seua ràpida resposta va permetre obrir el Centre en agost i oferir una ajuda d'emergència».

Carbó ha agraït a entitats com DTL, Coordinator SCV, ARCELOR, CROWN i CPE Estibadors Portuaris: «Per la seua disposició a ajudar, per facilitar-nos la tasca, i, per descomptat, a tots els treballadors i treballadores que van col·laborar amb aportacions personals». I en els seus agraïments ha afegit també a les empreses DEROBÓTICA, Global Propietat, Reme, Nokem, Centre Pex, Controlonce, Encamina i Entresistemas per sumar-se a la iniciativa «des del primer moment i involucrar-se a tots els nivells».
La regidora ha recalcat: «Gràcies a la generositat de totes les empreses i totes les persones que han participat a títol individual hem pogut dotar d'aliments suficients el Centre Solidari d'Aliments per a continuar ajudant les famílies més necessitades del nostre municipi fins a final d'any».
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny