Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
«En septiembre de 2023, el Ple va aprobar la cesión de estos dos paquetes·les»

L’Ajuntament de Sagunt i l’Entitat Valenciana d’Habitatge i Sòl (EVHA) han concretat hui la cessió dels terrenys de la Gerència i Fusió per a la construcció de 200 vivendes de lloguer social. Davant notari, l’alcalde del municipi, Darío Moreno, i el director general de l’EHVA, Ernesto Fernández, han firmat l’escriptura de cessió dels terrenys municipals. «En setembre de 2023, el Ple va aprobar la cessió d’estes dos parcel·les i hui la concretem amb esta firma. Estem un pas més a prop d’iniciar la construcció d’eixos 200 habitatges», ha declarat Darío Moreno.
Gràcies a la cessió dels terrenys municipals i una ajuda de 7 milions d’euros de Fons Europeus procedents del Pla de Recuperació, Transició i Resiliència del Govern d’Espanya, la Generalitat Valenciana construirà dos edificis: un de 5 plantes i 55 vivendes, al carrer Pavía, i un de 7 altures amb 145 vivendes, a l’avinguda del Barraquer. En total, seran al voltant de 500 persones les qui podran optar a estos habitatges.
Segons ha informat la Conselleria de Vivienda, una vegada concretada la firma de l’escriptura de la cessió de les parcel·les, s’iniciarà la licitació pública per a adjudicar la promoció, construcció i gestió de les vivendes, que es destinaran a lloguer social almenys, durant 50 anys. Segons les condicions que marquen les ajudes europees, les obres hauran d’estar finalitzats l’any 2026, fet pel qual l’Ajuntament ha garantit «que agilitzarà al màxim possible les tramitacions de les llicències».
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny