Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
L'Associació Veïnal La Forja i la Federació d'Associacions de Veïns de Sagunt participen com a convidades en la Comissió Informativa de seguiment de la gestió de l'aigua

L'Ajuntament de Sagunt ha atés hui les i els representants veïnals del municipi, que demandaven informació al voltant de la situació jurídica de la dessaladora i el trasllat d'aigua procedent d'esta infraestructura fins a Catalunya. «És una qüestió de transparència amb el nostre veïnat, que mereix disposar de tota la informació sobre aquells assumptes que l'afecten. El moviment associatiu de la nostra ciutat ha barallat molt per a defensar els interessos del municipi respecte a la dessaladora», ha explicat l'alcalde de la ciutat, Darío Moreno.
Així, tant l'Associació Veïnal de La Forja com la Federació d'Associacions de Veïns de Sagunt han participat com a convidades en la Comissió Informativa de seguiment de la gestió de l'aigua de l'Ajuntament de Sagunt, un òrgan amb representació de tots els grups polítics que servix, fonamentalment, per a supervisar el funcionament de l'empresa mixta Aigües de Sagunt i vetlar per la transparència en la seua gestió.
«Ajuntament i associacions veïnals estem totalment alineats respecte a la situació jurídica de la dessaladora. La nostra ciutat està satisfeta de poder servir d'ajuda davant la situació de sequera que viu Catalunya. El nostre subministrament d'aigua no perilla, ja que no prové de la dessaladora, sinó del Xúquer, i la infraestructura té prou capacitat per a fer front a este enviament d'aigua. Tanmateix, amb això, queda més que provat que esta és una instal·lació estratègica en l'àmbit nacional. No té sentit que siga la ciutadania del nostre municipi qui haja de fer front als seus costos en exclusiva. Demanem un nou acord entre Acuamed i l'Ajuntament que resolga esta situació», ha afirmat Moreno.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny