L'Ajuntament de Sagunt aposta per la contractació de persones desocupades a través de Labora
Este projecte d'inserció laboral i cohesió social suposa una inversió de 126.134 euros, dels quals 97.498 euros són finançats per Labora
En esta visita s'ha comprovat l'estat dels centres, per a conéixer les seues necessitats de primera mà i poder continuar treballant conjuntament

En la vespra de les festes de Nadal l'alcalde de Sagunt, Darío Moreno, i la regidora Serveis Socials i Majors, Nuria Carbó, van visitar els centres especials d'assistència a majors (CEAM) de Sagunt i del Port de Sagunt, així com les residències de majors i de persones dependents del municipi.
L'objectiu d'estes visites va ser desitjar a les persones usuàries unes bones festes i comprovar l'estat dels diferents centres per a conéixer les seues necessitats de primera mà i poder continuar treballant conjuntament. En este sentit, s'han visitat el CEAM de Sagunt i el CEAM del Port de Sagunt, la Residència DomusVi Monte Arse, la Residència i Centre de dia La Ribera, la Residència El Mar i la Residència Novaedat Nuestros Hijos.

El primer edil ha declarat: “Les administracions públiques hem d'implicar-nos activament en el benestar de les persones majors. Per això, a més de treballar en la promoció de l'envelliment actiu i saludable amb activitats diverses, estem en estreta coordinació amb els centres i les residències”. A més, Moreno ha afegit: “Amb estes visites, a més de compartir una estona amb les persones majors, comprovem l'estat d'estes infraestructures i abordem quines són les necessitats que presenten”.
Per la seua banda, la regidora de l'àrea ha indicat que “Nadal és temps de compartir” i que estes visites constituïxen “un reconeixement als majors que formen una part fonamental de la nostra comunitat”. “El Nadal ens proporciona l'oportunitat perfecta per a acostar-nos als nostres majors i visitar les residències del nostre municipi, els CEAM, així com a les persones amb discapacitat”, ha agregat. L'edil ha aprofitat per a agrair la recepció i l'afecte que van rebre tant del personal com de les persones usuàries i residents.

Este projecte d'inserció laboral i cohesió social suposa una inversió de 126.134 euros, dels quals 97.498 euros són finançats per Labora
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna
La companyia valenciana Marina Toniovic presenta la seua primera producció el 6 d’agost a les 22.30 hores