L'Ajuntament de Sagunt aposta per la contractació de persones desocupades a través de Labora
Este projecte d'inserció laboral i cohesió social suposa una inversió de 126.134 euros, dels quals 97.498 euros són finançats per Labora
La temàtica se centra en el 40 aniversari de la Reconversió Industrial a Sagunt

L'alumnat de l'IES Número 5 ha pintat durant els dies 27 i 28 de maig el mur posterior d'un habitatge situat al carrer Nostra Senyora de la Llum, al Port de Sagunt, al costat del mateix institut. El mural té com a tema central el 40 aniversari de la Reconversió Industrial a Sagunt, centrant-se en les mobilitzacions dels treballadors d'Altos Hornos del Mediterráneo.
Esta activitat forma part de Llavor de Murs, una acció del festival Més Que Murs, que pretén obrir el certamen d'art als instituts del municipi amb la idea de promoure l'art en els jóvens.
El festival Més Que Murs, que es desenvolupa en diferents espais de la ciutat i este any 2024 celebra la seua IX edició, està organitzat per l'Ajuntament de Sagunt a través del departament Joventut i Infància.
Per a més informació es pot contactar a través del correu electrònic mesquemurs@gmail.com, la pàgina web www.saguntjove.es, el telèfon 96 268 34 39 o el instagram @mesquemurs_sagunt.

Este projecte d'inserció laboral i cohesió social suposa una inversió de 126.134 euros, dels quals 97.498 euros són finançats per Labora
Membres de la Corporació Municipal, del funcionariat, de col·lectius i la ciutadania han guardat un minut de silenci en senyal de repulsa i condemna
La companyia valenciana Marina Toniovic presenta la seua primera producció el 6 d’agost a les 22.30 hores