Varietat d'estils i nostàlgia en la 18a edició del festival Música al Port
La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
Les jornades seran a l'auditori Mario Monreal i seran impartides per la Fundació Horta Sud
El pròxim mes d'octubre tindrà lloc a l'auditori Mario Monreal unes jornades per a totes les associacions del municipi. L'escola de formació per a associacions a Sagunt amb diferents i entretinguts tallers impartits de la mà de la Fundació Horta Sud.
Es comptarà amb tallers d'obligacions documentals i procedimentals, eines per a entendre el règim legal i els aspectes fiscals que s’han de tindre en compte en una associació, com el paper de les xarxes socials ha de ser present i com es poden emprar per a donar veu a les associacions, així com un taller sobre la realització de projectes i activitats.
En definitiva, unes jornades que brinden una oportunitat al teixit associatiu de la ciutat, dotant-lo de majors recursos per al funcionament intern i extern d'estes. Per a poder participar en els mateixos s'haurà d'enviar un correu electrònic a participacionciudadana@aytosagunto.es amb les dades de l'associació, nom i cognoms del participant (que haurà de ser un membre de l'associació). Es confirmarà amb aqueix mateix correu i quedarà la inscripció oberta fins a esgotar les 15 places de cadascun d'ells.

La programació s'estendrà des del 4 fins al 25 de juliol i comptarà amb sis actuacions, amb la novetat que una de les quals serà al pati del col·legi de Begoña
El vicepresident tercer, Vicente Martínez Mus, ha visitat les obres amb la primera tinenta d'alcalde, María José Carrera, i el regidor d'Aigües, Javier Raro
La Casa Municipal de Cultura, el Centre Cultural Mario Monreal i l'Auditori Joaquín Rodrigo acullen propostes artístiques per a tots els públics del 22 al 28 de juny